برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

شکایت رادوشویچ از پرسپولیس به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۲۹۶۶۰
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
شکایت رادوشویچ از پرسپولیس به کجا رسید؟
وضعیت پرونده شکایت بازیکن پیشین پرسپولیس از این باشگاه پیچیده‌تر از هر زمان دیگری شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از فسخ یک طرفه قرارداد بوژیدار رادوشوویچ با پرسپولیس این بازیکن برای گرفتن حق و حقوقش به فیفا شکایت کرد و اعلام شد که باشگاه پرسپولیس باید به این بازیکن نزدیک به ۹۰۰ هزار یورو پرداخت کند. از همان زمان رادوشوویچ اعلام کرد که بر سر گرفتن این پول هیچ همکاری با پرسپولیس نمی‌کند تا یورو آخر را هم از پرسپولیس می‌گیرد و البته خبری هم از تخفیف نیست.


با این حال در چند روز گذشته خبری منتشر شد که باشگاه پرسپولیس از دادگاه CAS خواسته که بتواند با رادوشوویچ جلسه‌ای حضوری برگزار کند. هرچند خود رادوشوویچ در واکنش به این خبر صحبتی نکرده و نظری نداده، اما به نظر نمی‌رسد که رسیدگی به این پرونده در شرایط فعلی در اولویت‌های باشگاه پرسپولیس داشته باشد.


مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند فعلا از سوی پرونده رادوشوویچ خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند و دادگاه CAS هم رای خود را در این پرونده اعلام نکرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است در شرایطی که دادگاه CAS رای خود را در این پرونده به صورت رسمی اعلام کند، آن‌وقت باشگاه پرسپولیس هم عکس‌العمل نشان خواهد داد. البته ذکر این نکته ضروری است که در نهایت باشگاه پرسپولیس باید مطالبات این بازیکن را بدهد و خیلی بعید است که در این پرونده پیروز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->